sâmbătă, 5 noiembrie 2011

Capitolul IV, Partea I

Capitolul IV:Antrenamente, Partea I

Miranda POV.

   Am ajuns in poienita de 20 de minute, ceilalti abia acum au asjuns intre timp eu si Caleb am vorbit, ne-am sarutat si iar am vorbit, l-am vazut pe Jason aparand.
   --Bun acum va voi face o demonstratie a puterilor mele, nici nu veti mai sti unde sunteti. Mi se pare mie sau Jason seamana cu.........cu cineva, nu imi amintesc. Acum observ cat de mult seamana Jason cu acel cineva, acum observ cu cata gratie si nonsalanta se misca, ca si cum ar fi un print care nu prea are deaface cu muritorii de rand. Se indreapta spre mine, luandu-ma in brate, fara sa imi dau seama ii raspund la imbratisare, buzele noastre incep sa se apropie, aproape imi pot imagina ce minunat saruta, dar ceva nu se potriveste inca nu imi amintesc, cand intre buzele noastre mai sunt doar cativa centrimeti, totul se destrama, ma trezesc la relitate, realizand totodata ca sunt in bratele lui Jason iar Caleb il priveste pe el furios iar cand se intoarce spre mine privirea lui contine numai dezamagire. Cum poate crede ca eu as face asa ceva, dar totusi o parte di mine parea ca il place mai mult de Jason decat de Caleb, dar trebuie sa imi aduc aminte ca eu il iubesc pe Caleb si nu pe Jason.
    --Caleb ce s-a intamplat? Sper ca nu ce cred eu.
    --Pai ai inceput sa te indrepti spre el si daca nu interveneam mai avei putin si il sarutai de fata cu noi toti. De ce e asa dezamagit, eu doar, mi se parea ca seamnana asa de bine, atunci de ce nu ii explici?
     --Caleb, trebie sa ma intelegi, dintr-o data toti ati disparut, ramanand doar el si iti semana atat de bine incat pentru un moment am crezut ca esti tu, trebuie sa ma crezi, totul parea asa de real.
    --Te inteleg, iubito, am fost si noi pacaliti de multe ori de puterile lui, asa ca nu ai nici o grija.
   --Acum ne putem intoarce la antrenamente, pana cand cei doi porumbei se saruta acolo Damian vino aici sa vedem in ce constau puterile tale.

Damian POV:
   
    --Acum ne putem intoarce la antrenamente, pana ce doi porumbei se saruta acolo, Damian vino asici sa vedem in ce constau puterile tale. In sfarsit credeam ca nu imi mai vine randul.
    --Bun, ce trebuie sa fac? Spune ca nu mai am rabdare, desi trebuie sa invat sa ma feresc de puterile astea ale lui, pentru un moment am crezut ca m-am intors inpoi acasa la parintii mei, apoi am realizat ca parintii mei am murit de 2 ani si atunci mi-am revenit.
    --Din cate am inteles, esti un vrajitor vindecator de gradul I.
    --Asta insemnand ce? Sper ca imi explica si mie cineva ce inseamna chestia asta.
    --Asta inseamna ca poti vindeca orice fel de rana naturala sau supranatural, atata timp cat nu e provocata de tine, si poti face vraji si descantece foarte puternice si greu de doborat.
    --Tare! Doar atat pot sa spun.
    --Acum cine se ofera sa sa fi ranit? Chiar trebuie sa ranim pe cineva?
    --Cred ca ar trebui sa ma ofer eu, deoarece ar trebui sa se obisnuiasca sa ma vindece pe mine, daca spuneti ca eu va trebui sa duc acea lupta. Miranda de ce trebuie tot timpul sa fii tu?
     --Ok, Caleb te oferi tu sa o ranesti sau o fac eu?
     --O fac eu. Mai bine asa nu cred ca suportam sa o vad pe Miranda ranita de tipul asta. 
     --Cred ca ar trebui sa o fac eu, nu ar trebui sa o ranim pe Miranda. Alice intotdeauna te pui pe tine inaintea prietenilor tai, chestia asta te va omori intr-o zi.
    --Oricum nu o lasam pe Miranda sa faca asta, deoarece ea se poate vindeca foarte repede daca este inconjurata de emotii puternice, aceste emotii pot veni chiar si de la ea.
    --Deci daca sunt ranita acum si te urasc destul de tare o sa ma vindec? Umor, parca treaba asta era lasata in mainile mele, nu e corect.
    --Cam asa ceva.
    --Am inteles.
    --Deci Alice, cine o sa te raneasca? Va reamintesc Damian nu o poate face pentru ca daca rana e provocata de ele nu o mai poate vindeca.
    --Conditii idioate.
    --Pai daca ranesti un demon de exemplu si l-ai atinge din greseala s-ar vindeca, vezi ca sunt folositoare.
    --Raneste-ma tu. CE???????
    --Din nou, ai inebunit cum sa te lasi ranita de.........de monstrul asta? mama bravo Miranda.
    --Pai de ce nu nu ar fi ca si cum m-ar omori asai?
    --Defapt trebuie sa fi aproape de moarte ca sa isi poata folosi Damian puterile, dar apoi nu va mai fi nevoie sa fi chiar aproape de moarte va destul orice fel de rana.
    --Si ce vei face?
    --Ce crezi ca voi face?
  Alice isi da seama ce ii sugereaza si isi duce speriata mainile la gat.
    --N-ai indrazni!
    --Trebuie sa o fac, doar asa Damian aici de fata ar reactiona si implicit puterile lui se vor activa, nu te teme vei fi ca noua in mai putin de 5 secunde.
    --Ok, doar fa in asa fel incat sa nu doara.
    --Trbuie sa fi de acord sa imi dai sange, impotrivirea face sa doara, deci fi relaxata si nu vei simti decat o intepatura de ac.
    --Sa ii dam drumul.

Alice POV:

   Tocmai am aflat ca pot sa vad viitorul, doar partile bune dar tot e super, tot azi am aflat ca Caleb Arianna si Jason sunt vampiri, Damian e un fel de vrajitor vindecator inca nu am inteles ce vrea sa insemne asta, iar Miranda e o creatura care ilo poate invinge pe Regele Intunericului, p[entru ca acesta este tatal ei, mama ei fiind un inger, acum suntem in poiana descoperita de Caleb si Miranda, se dezbate cine va fi ranit, ca puterile lui Damian sa se poata activa, din cate am inteles nu poate fi Miranda deoarece se poate auto vindeca. <<Ma ofer eu>> trebuie sa ma ia pe mine gura pe dinainte, acum fie ce o fi.
     --Alice ai innebunit? Chiar te oferi, in locul tau nu as face asta. Credema Caleb nici eu nu as vrea chestia asta dar daca am o gura prea mare.  
     --Nu, nu am innebunit, doar ca m-am gandit sa o fac eu daca spuneti ca Miranda se poate vindeca singura.
     --Deci cine o sa te raneasca?
     --Raneste-ma tu. Deci e oficial am o gura mare poate Caleb are dreptate si am innebunit.
     --Din nou, ai innebunit, cum sa te lasi ranita de........de un monstru?
     --Pai de ce nu. nu ar fi ca si cum m-ar omori nu?
     --Defapt trebuie sa fii aproape de moarte ca sa isi poata Damian folosi puterile, dar apoi nu va mai fi nevoie decat de o rana cat de mica si le va putea vindeca.
     --Si ce vei face? Sper ca nu ce cred eu.
     --Ce crezi ca voi face.
     --N-ai indrazni! Sper.
     --Trebuie sa o fac, doar asa Damian aici de fata ar reactiona si implicit puterile lui se vor activa, nu te teme vei fi ca noua in mai putin de 5 secunde.
    --Ok, doar fa in asa fel incat sa nu doara.
    --Trbuie sa fi de acord sa imi dai sange, impotrivirea face sa doara, deci fi relaxata si nu vei simti decat o intepatura de ac.
    --Sa ii dam drumul.
  Mi-am lasat capul pe spate, incercand sa nu ma gandesc prea mult la ce e pe cale sa faca Jason, desi sincera sa fiu nu prea imi iasa. A inceputsa isi apropie gura de gatul meu, dezvalindu-si colti, intr-un ranjet de fiara, parca vrand sa ma sperie si sa o iau la fuga pentru a ma putea vana, dar nu o sa fug il voi asculta, Damian incepe sa se incoarde, arata ca si cum ar vrea sa ii dea lui Jason o mama de bataie de s-o tina minte, desi el e un pacifist convins. Am simtit o mica intepaturaca si cand m-ar fi muscat un tantar, chiar daca in realitate un tantar ia o cantitate de 100 de ori mai mica ca Jason, in ciuda eforturilor lui chiar ii simt foamea, ma intreb cad s-a hrant ultima data, nu voi afla niciodata, totusi ma simt foarte bine. Brusc mi se face somn si moleseala calda isi face aparitia, as vrea sa ma culc si sa ma trezesc cand se va fi terminat, dar acum avem treaba si mi se pare ca Jason nu se mai opreste, deja a luat prea mult, incep sa ma las dusa in intuneri, cand imi da brusc drumul si corpul meu se lasa inert in jos, te rog Damian fa ceva!!!!

2 comentarii:

  1. Capitolul acesta a fost gen 3 in 1 :
    -Distractiv ;
    -Interesant ;
    -Extraordinar;
    Exceptand si unele partii care se aseamana putin de tot cu "Jurnalele Vampirilor" , dar totusi e frumos . Mii se pare ca ai mai progresat fata de primul capitol , ceea ce-i enorm de bine ;X ;X <3 . Abia astept si capitolul 4 partea a || a <3 :X sau 5 , care o fii . Multa inspiratie in continoare si cati mai multi cititori sa ai parte .

    Ale aka Loca Vest Studio !

    RăspundețiȘtergere
  2. nici nu sti cate o sa se intample in partea a 2-a lasa ca vezi tu

    RăspundețiȘtergere