luni, 10 octombrie 2011

Masina Mirandei
Capitolul I: Vise

           --Cine esti?intreab speriata.
           --Sunt mama ta. imi raspunde femeia.
           --Nu te cred, mama nu arata asa.
           --Asta pentru ca nu e mama ta adevarata,
eu sunt acea.
           --Nu te pot crede.ii spun deznadasnuita.
           --Trebuie sa ai incredere in mine deoarece tatal
tau vrea sa te distruga.
           --Nu........



              Ma ridic in sezut speriata a fost un vis ciudat si extrem de real.
Imi indreapt privirea catre ceasul cu alarma ce sta pe noptiera e ora 6:00
 in doar o ora si ceva voi incepe scoala. Este 19 Noiembrie, mijlocul semestrului,
eu voi fi din nou eleva cea noua dar matusa Andra mi-a promis ca este ultima
data cand ne mutam deci voi ramane aici si voi termina liceul ca toata lumea.
 Apropo ma numesc Miranda am 16 ani, ochi albastri o statura medie par blond si sunt foarte incapatnata, m-am mutat de curand in orasul Wolverine din statul Washington aici voi studia la liceul de Arta si Desen,sunt foarte talentata la desen.
         --Miranda trebuie sa pleci!
         --Acum, matusa Andra!ii spun repede.
         --Vrei sa te duc eu la scoala?
         --Nu, voi merge cu masina mea. Un Aston Martin superb.
         --Ok, sa ai o zi buna.
         --Mersi! "am reusit am plecat huh!"
     Drumul a fost destul de placut desi nu am facut prea mult cu masina dar nici nu
am fost prea atenta, gandindu-ma intruna la acel vis. Am intrat in parcare, wow ce masini se vede ca am ajuns unde trebuie,dar stai mi-s-a parut cunoscuta acea fata, in fine o voi vedea mai tarziu.
     Toata lumea din parcare se uita la mine, ca in secunda urmatoare sa se holbeze la cei din spatele meu, doi adolescenti cred ca sunt frati ambii au pielea palida si par sa se cunoasca.
        --Miranda!!!!!"cine m-a strigat?"
        --Alice?!? "ea cum a ajuns aici?"
        --Chiar ea.
        --Nu ma asteptam sa te intalnesc aici. "Chiar e pe bune asta."
        --Nici eu, sunt aici de la inceputul anului. Sambata mergem la cumparaturi! yeyyyyyyyy. "oh nu de ce eu, am mentionat ca urasc cumparaturile daca nu o fac acum URASC CUMPARATURILE"
       --Yeyyyyyy!! "poate daca ii fac jocul nu ma chinuie asa mult"
       --Trebuie sa imi povestesti tot ce ai facut in acesti ani..........
       --Alice!
       --..........poate o sa dormi la mine.
       --Alice!!
       --Da?!?
       --Trebuie sa ajungem in clasa s-a sunat de mult, si nu vreau sa intarzii de prima zi.
       --Ok sa mergem, vad ca ai prima ora cu mine, vino iti arat unde e.
       --Ok..
       --Imi pare bine ca ne onorati cu prezenta domnisoara Brandon,domnisoara Pierce. "of ce enervanta e "
       --Ne scuzati nu se va mai intampla.
       --Sper asta.
       --Domnisoara Pierce, te rog prezintate in fata clasei.
       --Buna tuturor,  ma numesc Miranda Pierce.
       --Deci, tu vei sta langa Caleb McCane, iar tu domnisoara Brandon vei sta langa Arianna McCane.
       --Ok... "macar e dragut"
       --Buna!
       --Buna! "mi se pare mie sau e suparat?"
       --Caleb nu? "o s-a intors mama ce ochi albastri are te poti pierde in ei" "Miranda NU TE MAI HOLBA am o reputatie de pastrat" "o mai taci, acum ti-ai gasit sa apari"
"sunt tot timpul aici, doar sunt constinta ta" "daca tot nu vrei sa ma lasi in pace si deoarece prevad ca vom avea lungi discutii in viitor iti voi da un nume ca Ana " "............"
"vezi ca poti tacea "
     --Da, tu esti Miranda.
     --Aham... "ce superb e"
     --Vreti  sa impartasiti ceva si clasei domnisoara Pierce, domnule McCane?
     --..........
     --Asa credeam si eu.
     Am inceput sa fiu atenta dar chiar cand era sa adorm ceva apare la mine pe banca.
     "de unde esti? C."
     "din NY tu? M."
     "Virginia C."
     "aham...... am mai facut lectia asta altceva se pare ca nu pot preda! M."
     "da stiu si eu am mai facut-o. Vrei sa stai cu mine si cu sor-mea azi la cantina? C."
     "poate sa vina si Alice? M."
     "sigur cu cat mai multi cu atat mai bine C."
     "ok M."      
      Insfarsit s-a sunat. Orele urmatoare au trecut destul de usor am mai cunoscut cativa colegi, acum merg alaturi de Alice sa ne luam mancare, am vorbit cu ea si e de acord sa stam cu Arianna si Caleb la masa se pare ca si Arianna vine cu noi la cumparaturi.
     --Hey lume!
     --Hey!   
     --Deci, ramane pe sambata, mergem la cumparaturi fetelor?"se pare ca nu se poate scapa"
     --Da. raspundem la unison.
     --Caleb vi si tu cu noi?"te rog sa vi,te rog"
     --Ce sa fac eu acolo?"nu vine"
     --Pai vine si prietenul meu Cristian si va dati si voi cu parerea. "te rooooooooog"
     --Bine atunci.
     --Yupy. "cred ca l-am speriat nu stiu cum ne-am sincronizat dar am facut toate 3 odata"
     Restul orelor au trecut destul de repede iar Alice a venit cu mine acasa sa vada unde  stau "sigur ca da mai degraba sa vada ce garderoba am", a spus ca trece ea mai tarziu deoarece sta la o strada distanta "huh deci pot merge la ea oricand".Matusa andra nu a fost acasa , mi-a lasat un bilet in care spunea ca s-a dus la un interviu si ca mi-a lasat mancare in cuptor. E seara m-am schimbat in pijamale si sper sa nu mai am cosmaruri dar nu pot afla pana nu incerc deci sa vedem ce-o sa iasa.


               "--Buna Miranda!
                --Cum te numesti, si cine esti? "arata bine cred ca e de-o varsta cu mine desi nu l-am mai vazut pana acum"
                --Ma numesc Dimitri si sunt tatal tau.!."ce o baut?"
                --Nu poti fi tatal meu. "cred"
                --Ba pot si asta sunt..."ups l-am suparat" ........sper ca o s-o asculti pe Amanda si vei fi atenta caci nu sti cand iti vin de hac!
                --Cine e Amanda?
                --E mama ta, ti-a aparut in vis azinoapte.
                --Dar cu ce ti-am gresit de vrei sa ma omori?
                --Te-ai nascut!
                --NU......"


           M-am ridicat din pat mergand la baie sa ma spal pe fata deoarece eram cu lacrimi in ochi, cand m-am intors m-am uitat la ceas 7 , trebuie sa ma pregatesc sa nu intarzii din nou. Am impresia ca ziua de azi va fi plina.

5 comentarii:

  1. Sincer mi-a placut capitolul unu , doar ca se vede ca te-ai inspirat putin dar putin de tot din "Jurnalele Vampirilor" in rest , e S U P E R B ! Hai cu capitolul doi <3 ... de fapt :> toate cartea ! Multa bafta in continoare !
    Ale aka Loca Vest Studio !

    RăspundețiȘtergere
  2. deci deja imi ceri urmatoru abia l-am terminat pe asta asteapta si uh un pic sa ma mai izbeasca inspiratia

    RăspundețiȘtergere
  3. fain ai o minte asa bogata doar ejti somea dhaaa:)):)):*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Wow ! E super dragut ficul tau . Insa tot ma incurc cu Caleb si Dimitri si nu mai stiu eu cine . Va trebui sa ma obisnuiesc si cu alte nume inafara de Edward si Jacob :D :P
    App. superb ficul ! Tine-o tot asa !

    RăspundețiȘtergere