marți, 25 octombrie 2011

Capitolul III

Da stiu am intarziat dar am postat si parte a II-a. Enjoy
=========================================
Capitolul III:Marturisiri si Dezvaluiri, Partea a II-a
    
Miranda POV:


            --Hey pe unde ati fost?Alice niciodata destul de curioasa.... Ce vrei e prietena ta are voie sa isi faca griji imi sopteste o voce in capul meu.
            --La o plimbare, dar ei cine sunt?Cel inalt isi pune mana la inima intr-un gest teatral, ca si cum l-as fi ranit, desi mi-se pare cunoscut.
            --Cum.......vrei sa spui ca nu ma mai recunosti dupa cate farse ti-am facut?Acum stiu de unde mi se parea cunoscut...........Damian,asta e.
            --Damian?!?spun eu sarind sa il imbratisez.
            --In carne si oase, wow ce mare te-ai facut.Deja? Credeam ca o sa ma lase putin, nu ma gandeam ca va incepe cu glumele de acum.
           --Cum sa nu, dar tu ce ai mai imbatranit!!Na ce mai zici acum?!?
           --Nu vrei sa ma ajuti sa trec strada?Of.....acum o intoarce in favoarea lui, nu e corect.
           --Nu!Dar tu cine esti?ma apropii de el, iar Caleb se incoarda din ce in ce mai tare, oare ce se intampla?
           --Sunt Jason, fratele mai mare al lui Caleb si al Ariannei. Hm oare de ce nu au pomenit niciodata ca ar avea un frate?
           --Daca esti fratele lui Caleb, de ce nu ne-a pomenit niciodata despre tine?
           --Pentru ca nu merita sa fie pomenit! Wow chiar l-a enervat pe Caleb.
           --Chiar credeam ca nu ma mai urasti chiar asa de tare. Se pare ca m-am inselat.
           --Mai scutestema sti ca nu esti binevenit, asa ca dispari.
           --Cum asa fratioare, nici macar nu ma prezinti iubitei tale si deja ma alungi?
           --Exact asta vreau sa fac. Caleb te rog ai grija nu-l enerva!
           --Sa zicem ca fac ce spui tu, dar asta nu inseamna ca o sa plec si din oras, nu vei sti niciodata unde sunt. Si a disparut, pur si simplu, lasand in urma lui o dara de praf de pe poteca padurii.
           --Ce a fost asta? Bine spus Alice.
           --Fratele nostru. au spus amandoi la unison, parand parca rusinati, cand chiar nu au de ce.
          --Si de ce nu nea-ti spus nimic despre el? intreaba Alice, ii dat un cot in coaste vrand sa ii sugerez sa o lase mai moale cu intrebarile, dar m-a ignorat.
          --Pai ne-am certat si nu am mai pastrat legatura, de aceea nu am spus nimic. daca ai sti ca stiu ce esti Arianna nu ne-ai mai minti.
         --Aha.... se pare ca Alice vroia mai multe detalii, mai tarziu poate, cum se sune speranta moare ultima.
         --Acum ne puteti spune si noua ce ati facut in padure timp de 3 ORE? WoW Arianna nu trebuie sa tipi.
         --Pai.......ne-am plimbat, ne-am certat putin , ce vad pe ta Alice sa fie dezamagire?, apoi ne-am impacat, am facut dezvaluiri ,aici Caleb i-a facut Ariannei un semn ceea ce cred ca se traduce "ce ai facut" "iti spun mai tarziu", si ne-am intors. Dar Jason ce cauta aici?
        --A spus ca a venit in vizita.
        --Bun, cred ca ar trebui sa mergem in casa, pentru ca trebuie sa va spunem ceva.
        --Mai intai veniti la mine acasa, sa ma ajutati putin la ceva apoi povestim, ok? of ,of Damian asta tot timpul trebuie sa-i iasa si lui ceva.
        --Ok. spunem toti la unison.
       M-am dus sa ma schimb, deoarece aveam vaga impresie ca il vom ajuta fooarte mult, Alice si Arianna au plecat cu Damian, eu urmand sa vin cu prietenul meu. Eram in curs de schimbat, cand aud usa scartaind.


    Caleb PoV:
       
          L-am cunoscut pe varul lui Alice, e foarte amuzant atunci cand glumele lui nu te au pe tine in vizor. Neam hotarat, defapt fetele au hotarat, sa mergem sa il ajutam pe Damian cu mutatul, pentru ca el s-a mutat de curand, tot atunci le vom dezvalui ceea ce suntem noi si ceea ce sunt ei, dedoarece Alice e clarvazatoare, desi poate sa vada numai partile bune ale viitorului tot clarvazatoare e, iar Damian e un vrajitor vindecator. Eu am ramas sa o astept pe Miranda, ceilalti plecand inainte la casa lui Damian. Vorbind de Miranda unde sta atat nu trebuia decand sa isi schimbe hainele si e plecata la ea in camera de mai bine de jumatate de ora. Am ajuns in fata camerei ei, usa este putin crapata,o deschid putin iar in fata mea apare o Miranda cu spatele la usa, doar in blugi si sutien.Daca ma vede aici........te rog nu te intoarce, Te rog nu te intoarce si........ s-a intors, nu putea mai bine de atat, daca aude Damian asta o sa ma tachineze o luna intreaga, wow i se citeste pe fata ca vrea sa ma ucida, acum imi vine imi minte acea zicala "daca privirile ar ucide" as fi mort de mult.
       --Caleb, IESI AFARA!!!!! mama ce nervoasa e, fugi ce mai stai imi sopteste constinta mea, asta intentionez sa  fac.
      --Ies, ies.....
      --SA INVETI SA BATI DE ACUM INAINTE! striga ea la mine, deoarece usa era inchisa.
Peste 10 minute......
       --Sper ca te-ai invatat minte si o sa bati de acum inainte.I-a mai trecut supararea sper ca o s-o fac sa ma ierte.
       --Acum ma ierti. ii spun facand o fata de catelus plouat care merge inotdeauna, ea doar zambeste si ma saruta.
       --Sigur ca te iert, imi spune ea cu buzele peste ale mele.
      Dupa o dupamiaza de mutat si carat mobila a enit in sfarsit momentul dezvaluirilor sa vedem ce v-a iesi:
      --Deci, dupa cum v-am spus mai devreme, trebuie sa va dezvaluim ceva.
      --Spuneti. Nu credeam ca Damian poate fi si serios.
      --Noi, eu si Arianna suntem vampiri.......
      --Stiam eu ca e ceva in neregula cu voi
      --.........Alice e clarvazatoare, iar Damian este vrajitor vindecator de grdul I.
      --Si Miranda ce legatura are cu asta?
      --Alice, aici Miranda este chiar piesa cheie, vezi tu eu si Arianna trebuie sa o protejam de Regele Intunericului, care apropo este un demon foarte puternic si care este tatal ei si vrea sa o distruga doarece doar ea il poate distruge, sau il poate readuce la forma sa umana.
      --Si noi cu ce o putem ajuta?
      --Chiar asta e, noi trebuie sa o ajutam, deoarece va trebui sa trecem cumva in Cealalta Parte.
      --Cealalta Parte fiind.......... 
      --O dimensiune paralela in care domneste intunericul.
      --Si nu veti putea intra acolo fara mine. Acea voce imi este foarte cunoscuta.....Jason, dar ce cauta el aici?
      --Jason!
      --Chiar el, ce fratioare nu iti era dor de mine?
      --Sincer nu, si nici nu imi fi asa ca hai dispari.
      --Stai putin , Miranda de ce?!?, ce vrei sa spui prin <<nu veti putea intra acolo fara mine>>?
      --Pai nu veti putea intra, si tu Alteta nu il vei putea invinge pe tatal tau fara sa stii macar cateva slabiciuni ale demonilor.
      --Si vrei sa spui ca tu le sti?
      --Chiar asta spun, la ce bun sa stai 130 de ani in Cealalta Parte fara sa inveti cateva siretlicuri nu? Cum crezi ca am supravietuot atata timp?
      --Deci acolo ai disparut.
      --Da, dar acum m-am intors, iar voi fie ma ascultati si puteti intra acolo si sa aveti macar cateva sanse sau nu o faceti si nici nu veti putea intra.
     --Ok, ok sa zicem ipotetic vorbind ca facem cum spui tu, ce trebuie sa facem pentru a putea intra acolo?
     --In primul rand trebuie sa va antrenati, pentru ca sunt 100 la 100 sigur ca voi habar nu aveti sa va folositi puterile.
     --Asta asa e, zic Miranda si Damian la unison.
     --atunci de maine vom incepe antrenamentele abia dupa acea ne vom putea gandi cum sa intram in Cealalta Parte.
     --Vrei sa spui ca nici tu nu sti cum sa intri acolo?
     --Ba sigur ca stiu, dar trebuie sa indeplinesti niste conditii pentru a putea intra, pe care le vom discuta mai tarziu.
     --Apropo tu ce puteri ai? Alice, tu si curiozitatea ta.
     --Pot crea iluzii care te fac sa crezi ca vezi cu totul altceva decat in realitate.
    --Super!Cred ca esti foarte bun la chesti asta ma inveti si pe mine? Chiar ma intrebam cat mai poate Damian sta serios.
     --Ma tem ca nu te pot ajuta. Ne vede maine dimineata in padure, in poenita descoperita de cei doi porumbei de fata.

  Miranda POV


     De maine vom incepe antrenamentele, cum se asteapta el sa ma antrenez cand nici nu stiu cum sa imi activez puterile, si de unde stia el ca noi am descoperit o poenita? In fine, acum vreau doar sa dorm. ma ghemuiesc mai tare la pieptul iubitului meu si simt cu somnul isi ace aparitia.
      --Noapte buna, Caleb! Ii spun somnoroasa.
      --Noapte buna, dragostea mea. Imi spune mai somnoros decat ma simt eu si ma saruta usor pe cap.
    Maine va fi o zi lunga si plina de descoperir presimt asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu