marți, 11 octombrie 2011

Capitolul II

Capitolul II: Cumparaturi
  Peste o saptamana:
             Miranda PDV:
       Nu am mai mers la cumparaturi sambata deoarece nu m-am simtit bine, iar matusa Andra nu mi-a permis sa ies afara, dar tot mergem la cumparaturi saptamana asta "deci tot nu scap". Alice impreuna cu Arianna si Caleb au venit si au stat cu mine mi-au adus temele, prieteni adevarati ce mai. Toata saptamana m-am simtit aiurea ca si cum cineva ma urmareste tot timpul, cand a venit timpul sa ma duc Luni la scoala tot nu am scapat de aceasta senzatie sa speram ca va trece daca o ignor, Alice a spus ceva despre un coleg nou care e cu un an mai mare ca noi a spus si citez "seamana putin cu tine la par si ochi in rest e foarte retras si tacut, imi amintesc ca acum 2 zile un baiat din echipa de football s-a luat la cearta cu el, iar Dimitri (imi suna cunoscut dar nu imi amintesc de unde) l-a lovit asa tare ca sau indoit dulapurile acolo unde a aterizat (wow e puternic), in rest nimic nou sub soare".  
       Am ajuns la scoala deja s-au obisnuit cu mine, inca am presentimentul ca azi se va intampla ceva rau. Alice a ramas tot spiridusul hiperactiv pe care il stiu, dar se pare ca Cristian o mai calmeaza "sa speram ca nu mai e o maniaca a cumparaturilor" .
      --Hey, ti-ai revenit. "si mai dragut de cat imi aminteam"
      --Hey, mda cu muuult ceai si caldura din partea matusii Andra. Dar Arianna unde e?
      --Am..... la doctor vine in doua ore a spus ca vrea sa ajunga si la scoala. Dar Alice? "ce repede a schimbat subiectul"
      --Isi comanda o linie noua de haine si vine, nu o sa inteleg niciodata la ce ii folosesc atatea haine. "e adevarat la ce ii folosesc daca nu ajunge sa poarte nici jumatate din ce are?"
      --Te cred asa e si soramea.
      --Te previn la mall o sa ma transforme intr-o papusa barbie, iar pe voi baieti in carucioare umane.
      --Ce vrei sa spui cu asta?
      --Aaaaa.... poi voi veti cara cam tot ce luam noi..
      --NU!.............."sper ca mai vine"
      --........daca vine si Cristi poate ne descurcam. "da vine"
     --Va veti descurca na-vea grija.
     --Sper!
     --De ce a inmarmurit toata lumea?
     --Inca se mai holbeaza la Dimitri.
     --Unde e, n-as vrea sa fiu nepoliticoasa si sa nu ma uit si eu macar o secunda la el.
     --Daa sigur hai fi politicoasa si uita-te incolo. "si soc e cel din vis" "e ala ce spunea ca e tatal tau?" "da ala deaceea mi se parea cunoscut numele dar cum a ajuns aici?" "la asta nu te pot ajuta dute intreaba-l" "sigur, sigur acum pentru ca mi-ai dat o idee buna crezi ca iti voi urma toate sugestiile?" "............" "asa credeam si eu"
     --Aloo! Pamantul catre Miranda!
     --Receptionez Huston, aici Miranda in drumul sau catre Luna. Ce e?
     --Pai s-a sunat si tu ai ramas inghetata.
     --Ah scuze.
     --Nici o problema, oricum avem sport deci putem sta afara.
     --Aha, ok.
     --Hey, baieti asteptati...
     --Buna Alice           
     --Deci ti-ai comandat hainele? "poate asa nu mai mergem la cumparaturi"
     --Da, dar tot mai mergem la cumparaturi sambata garderoba ta trebuie reimprospatata.
    --Ok,asta inseamna mai mult de carat. i-am soptit la Caleb
    --Nu te cred.
     --Ok, o sa vezi tu.
Peste doua ore la sfarsitul pauzei:
    --Bun ce ore aveti acum?
    --Eu am desen. "yeyyy"
    --Eu am arte plastice. "deci nu are ore cu mine offf"
    --Si eu am desen. "poate voi sta cu Alice in banca"
    --Ok, hai sa mergem, pa Caleb ne vedem la cantina.
    --Ok, pa fetelor.
    --Buna ziua elevi.
    --Buna ziua.
    --Astazi vom avea cateva schimbari, domnisoara Pierce tu vei sta de acum cu Dimitri, iar domnisoara Brandon va sta cu Mihai " de ce, ce am facut sa merit asta???" "nu ma intreba pe mine, intreb-o pe profa" "mai taci iar ai aparut?"
        --Buna!"oo ce fac?" "ii raspunzi dah"
        --Buna!"sper ca nu se mai enerveza"
        --Dimitri.
        --Miranda.
        --Stiu.Te previn ai grija.
        --Inca nu te pot crede.
        --Faci cum vrei."mda o s-o fac na-i grija"
       S-a sunat inafara de acele cate cuvinte nu ne-am mai spus nimic.Restul saptamanii a decurs normal m-am mai intalnit cu Dimitri de cateva ori dar nu au mai fost amenintari "huh". E sambata dimineata m-am trezit de cateva minute cineva bate la usa n-am de gand sa deschid o sa plece si ma va lasa sa mai dorm cred.
        -- Miranda Pierce daca nu deschizi imediat il chem pe Caleb sa sparga usa, credema o va face " te cred" "of of Ana ce speriata esti" "sunt speriat pentru ca si tu esti speriata"
       --Vin acum Alice!
       --Intr-un tarziu ai deschis.
       --Da haide intra, eu ma duc pana la baie.
       --Ok, pana vi eu iti pregatesc tinuta.
       --Ok, deci cu ce ma imbraci azi?
       --Cu astea. "o rochita alba cu motiv floral si nu se poate tocuri cui, pe astea de unde le-a mai scos eu nu am asa ceva"
       --Pantofii i-am adus eu deoarece am vazut ca nu ai asa ceva "si uite ca am aflat"
       --Ok atunci sa mergem.
       --Baietii vin peste o ora au spus ca au ceva de facut la una dintre masini sau ceva n stiu sigur. " ei de ce scapa asa usor, nu e corect" "va fi amuzant" "of mai taca-ti gura" "bine vad ca nu se poate vorbi cu tine" "exact mai bine ma ignori"
      --Pa tusa Andra!!
      --Pa fetelor sa va distrati!
      --O vom face cu siguranta! "poate tu Alice ca eu sigur nu"
      Am luat-o pe Arianna de acasa , baietii cum ne-au vazut au intrat in garaj si au inceput sa "munceasca"
      --Baieti intr-o ora sunteti la mall ca de nu va machiez cu farduri ultra rezistente la apa si nu vreti asta!
       --Venim, doar ti-am promis! "o ce-o sa le fac"   
     Am parcat, wow nu stiam ca avem un mall asa mare in oras. Dupa o ora de alergat prin mall au venit si baieti chiar atunci eu probam o rochita mulata si scurta de culoare alba. Dupa ce au vazut cate lucruri am cumparat baietii aveau niste fete, de parca chiar atunci ar fi fugit mancand pamantu si nu sa-r mai intoarce, Alice nu a observat asta sau s-a facut ca nu observa caci nu le-a zis nimic.
      --Am vazut ce fete ati facut. ii soptesc lui Caleb.
      --Ok, dar noi nu ne asteptam sa luati chiar atatea.
      --Eu ti-am spus.
     Peste alte 2 ore am plecat acasa, m-am apucat sa aranjez hainele in dulap, dupa ce am termonat m-am hotarat sa merg sa explorez padurea din spatele casei. Am ajuns intr-un luminis, iar acolo era......"nu, nu poate fi el" "dute si uitate" "nu, nu vezi ce monstru e acolo daca patesc ceva" "nu o sa iti fac nimic dute" "bine, bine ma duc"

2 comentarii:

  1. fain bv...:*:*:*:*si foarte interesant deasemenea;):))

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos , chiar l-ai facut cu mult umor . Am ras la unele fraze :]]]] . L`ai terminat mult mai repede decat mi-ai putut inchipui ! E foarte fain :]
    Abia astept sa vad cum o sa fie :> capitolul 3 . Sa curga inspiratie si s-o "versi"pe foi .
    Ale aka Loca Vest Studio ;D

    RăspundețiȘtergere