duminică, 16 octombrie 2011

Capitolul III

Capitolul III: Marturisiri si Dezvaluiri, Partea I


         Caleb POV.


         Eram la vanatoare de cateva ore, am urmarit o caprioara pana intr-un luminis, cand dintr-o data am auzit ganduri, ganduri foarte speriate, ceea ce inseamna ca si acea persoana e speriata. "Vocea acea seamana mult cu vocea Mirandei" "nu poate fi Miranda idiotule" "Ha! tocmai te-ai facut idiot" "of mai taci" "pentru dumnezeu intoarcete si convinge, pentru ca tu nu-i poti distinge aroma aceea de flori si ciocolata" "ok ok fac ce-mi spui doar nu mai urla" "si....soc chiar e Miranda" "eu ti-am spus" "ma lasi nu vezi ce fata are?" "deci ii spui mai repede mare scofala, nu ma mai chinui cu framantarile tale"
          --Miranda....
          --Caleb, chiar tu esti ce ti s-a intamplat?


         Miranda POV
        
      Creatura acea s-a intos incet, expresia schimbandui-se, revenind la Caleb pe care il stiu eu. 
       --Miranda..."m-a vazut, nu mai scap"
       --Caleb?!? chiar tu esti ce ti s-a intamplat mai devreme? "te rog fi sincer, te rog"
       --Um...........cum sa-ti spun.....
       --Caleb ce esti?Doar spunemi."cred ca l-am convins"
       --Sunt un vampir. "wow asta a fost direct" "tu chiar crezi asta Ana ma dezamagesti" "pai cred doar ce crezi tu" "ok hai pleaca" 
      --............ "pleaca de ce pleaca?" "nu stiu intreabal sau opreste-l"
      --Stai, Caleb de ce pleci?"nu ma parasi, te rog!"
      --Te inteleg nu vrei sa stai cu un......un monstru. "CE?!? nu e un monstru, nu pot sa cred ca a spus asta" "
      --Caleb! "nu ma aude" lacrimile incep sa isi faca aparitia.
      --Stai, spun cu o vace tremurata, eu......te.......iubesc"na ca am spus-o"


    Caleb POV


        --Sunt un vampir."e in soc, nu mai suport, dar defapt o inteleg, cine ar vrea sa stea cu un monstru?"
       --.........."nu spune nimic, eu doar o sa plec, poate o sa reusesc sa o uit" "spunei ce simti prostule" "ma lasi in pace, macar acum"
      --Stai, Caleb de ce pleci? "pentru ca sunt un monstru si nu te merit"
      --Te inteleg, nu vrei sa stai cu un...........un monstru."na ca am spus-o"
      --Caleb!"ma fac ca nu o aud si ma duc mai departe, lacrimile i se simt in voce" "ai facut-o sa planga, da prost mai esti" "ma lasi, stiu si eu ca sunt un prost"  "unde sa notez, in sfarsit ai recunoscut" "mai taci" "vroiam sa te inveselesc putin" "lasama in suferinta mea" "ok,ok"
      --Stai! "plange, idiot nenorocit ce sunt cum am putut sa o fac sa planga?", eu.......te...iubesc."ce a spus". Ma intorc incet, are ochi in lacrimi, ea se indreapta spre mine in pas alert.
      --Ce ai spus? "poate nu am auzit-o bine"
      --Am spus ca Te iubesc."am auzit bine" "si ce, nu iti vine sa crezi" "sincer sa fiu nu" "ba da lunatic esti nu ai observat cum te privea?" "nu..." "nu am cu cine sa vorbesc"
      --Si eu te iubesc."intr-un final", o strang la piept, dorindu-mi sa ii mai dau drumul niciodata. Ne-am despartit, fetele noastre apropiindu-se din ce in ce mai mult, iar cand i-am simtit buzele catifelate peste ale mele m-am simtit in al noualea cer, am cerut permisiunea iar ea mi-a acordat-o,gustandu-i dulceata, mi-am dat seama ca pe ea am asteptat-o in tot acest timp, mi-am promis ca voi avea grija de ea si o voi proteja pentru totdeauna, nu-mi vine sa cred ca am vrut sa plec. Am oprit sarutul doar cand nu am mai  avut aer, amandoi gafaiam, mi-am sprijinit fruntea de a ei si o priveam in ochi, acei ochi care mi-au sucit mintile.
     --Asta inseamna ca suntem impreuna? "ce dulce e!" "KEV!" "ce-i" "cand ai luat-o cu dulcegariile?" "de cand te-ai indragostit de ea, acum raspundei"
    --Sigur ca da. i-am zis, sarutand-o inocent pe buze, dar ea mi-a inlantuit gatul iar sarutul a devenit din nou pasional.


     Miranda POV


     --Si eu te iubesc. "asta am asteptat", ma strans la piept, simtindu-ma in siguranta m-am cuibarit mai tare la pieptul lui, nedorindumi sa plec de acolo. Ne-am despartit "de ce", dar fetele noastre erau tot mai aproape, simtindu-i buzele peste ale mele am stiut ca mi-am gasit locul si acela era langa Caleb, mi-a cerut permisiunea sa intre, i-am acordat-o imediat, lasandu-l sa-mi guste gura, ne-am despartit cand nu am mai avut aer, sprijinindu-mi fruntea de a lui si privind acei ochi albastri plini de secrete.
     --Asta inseamna ca suntem impreuna? "cepot scoate si eu" "pai trebuie sa sti nu" "bine spus"
     --Sigur ca da. Mi-a dat un sarut inocent pe buze, dar mi-e imi era deja foarte dor de gustul lui, mi-am infasurat mainile in jurul gatului lui, degetele luand in primire acel par negru ca noaptea si am adancit sarutul, transformand-ul din unul inocent in unul foarte pasional.
      --Trebuie sa imi explici tot. Are legatura si cu mine toata chestia asta sau nu?
     --Pai cam are, am vrut sa ii spun ceva dar m-a oprit cu un sarut, acum doar asculti, ok?
      --Ok. M-am asezat inapoi pe iarba si am asteptat sa inceapa.
     --Totul a inceput acum cativa ani ne-am intors acasa in Virginia unde acum 300 de ani am fost transformati in ceea ce suntem acum, chiar venisem de la vanatoare cand cineva bate la usa, un lucru ciudat, deoarece nimeni nu ne prea agreeaza pe acolo, oricum am deschis si in prag statea o versiune putin mai in varsta a ta, doar ca Amanda avea ochii verzi, ne-a spus ca e un inger si despre cum te-a avut pe tine si cu cine, cu Regele Intunericului. Nea rugat sa te protejam, pentru ca tatal tau vrea sa te distruga deoarece doar tu il poti omori pe el , pentru ca ai fost creata din dragoste pura, asta insemnand ca si el a fost indragostit de mama ta. Asa ne-am inscrs la liceul din Wolverine si restul povestii il stii.
       --Deci sa inteleg, tu esti un vampir de 300 si ceva de ani, iar eu sunt o creatura pe jumatate demon pe jumatate inger, care pe deasupra mai este si fiica Regelui Intunericului, singura care il poate distruge. "nu sunt in soc, deci pot crede asta"
     --Cam asa...
     --Deci voi ce puteri aveti, daca aveti? "sper ca ai deoarece nu o sa ma pot descurca singura" "ai putina incredere ma faci de rusine" "Ana nu aveai treaba prin alta parte, pe Marte de exemplu?" "pai doar ce am aterizat pe Pamant si m-am gandit sa vin sa vad daca ai ajuuns de pe luna, de cate ori sa iti mai spun NU TE MAI HOLBA" "nu ma holbez" "sigur iar eu sunt presedintele Americii" "haha!" "cea ce nu sunt" "mai taci"
      --Pai, Arianna poate sa manipuleze sentimentele, iar eu pot sa hipnotizez oameni si sa le sterg memoria, dar tu poti face mult mai multe ca noi.
      --Ok...Alice are vreo legatura cu asta? "sper ca nu"
      --Ea are viziuni de ceva vreme dar poate vedea doar partile bune din viitor restul ramane de vazut.
      --Ok, deci cam in ce constau puterile mele?
      --In primul rand, pentru a nu te speria cand o sa apara, ai aripi......
      --CE????? "ce a spus?" "avem aripi, ce tare" "ma lasi si tu?"
      --Pai esti pe jumatate inger, deci da ai aripi, poti controla apa, focul, aerul si pamantul, poti sa muti obiecte doar cu gandul, poti comunica telepatic si te poti crea un scut, care te protejeaza te purile vampirilor si ale demonilor. A si nu te poti transforma nici in vampir si nici in varcolac"mi se pare mie sau parca a scuipat cuvantul ala", asta doar daca vrei.
      --O intrebare.
      --Da, orice scumpa mea.
      --Vampiri si varcolaci se urasc nu?
      --Asa e.
      --Ok.
      --Hai sa mergem Arianna si Alice sunt ingrijorate.
      --De unde sti?
     --Vocea telepatica a Ariannei imi urla in cap de ceva vreme. "o sa plateasca, adica nu imi lasa prietenul in pace, o sa vada ea" "mai usor, e doar ingrijorata" "ai dreptate"
     --Sti ca Alice nu ne va lasa pana nu ii spunem tot nu?
     --Da stiu.
     --Sa mergem atunci.
     --Haide.
    Am ajuns in fata casei mele, cand sa intram in casa, Caleb ia o pozitie de lupta si ma trage in spatele sau, chiar atunci ieseau din casa Arianna si Alice razand, alaturi de doi necunoscuti.
===============================================
Nota Autor: sper ca m-am descurcat la scenele cu saruturi :D, sper sa va placa si astept comentarii

2 comentarii:

  1. Nu-i deloc rău , e chiar faină :) . Dar trebuie să recunoştii că te-ai inspirat puţinel din "Jurnalele Vampirilor" :-" dar nu contează , toate au un început . Deci e foarte fain capitolul , :X chiar mi-o plăcut . Mai ales partea cu vociile din capul lor :)) . Bravo şi mult succes în continoare , deasemenea şi inspiraţie

    Ale aka Loca Vest Studio !

    RăspundețiȘtergere
  2. uite pentru tine promit ca nu ma mai inspir din "Jurnalele Vampirilor"

    RăspundețiȘtergere